Jak u nás nakupovat... | ||||||||
Na našem e-shopu můžete nakupovat zboží buď po přechozí registraci [1] nebo bez registrace. Registovaní zákazníci mají samozřejmě řadu výhod (slevy na poštovném apod.), ale oproti jiným eShopům, vždy necháváme zákazníkovi možnost volby. Výrobky máme v našem obchodě tříděny podle místností [2] do kterých patří. Věříme, že tento systém je pro naše zákazníky nejvýhodnější a budete se v něm skvěle orientovat. Po vybrání místnosti si v dané kategorii můžete vybrat typ nábytku [3], nebo rovnou procházet zboží. Pokud je ve výpisu stále mnoho položek a Vám se nechce je všechny ručně procházet, můžete dle požadavků zboží dále protřídit. Kliknutím na symbol "+" [4] přidáte kritérium a následně si vyberete jen požadované hodnoty [5]. Tím se Vám automaticky zobrazí pouze výrobky, jenž daná kritéria splňují. Vše si můžete také seřadit podle ceny, názvu, nebo data přidání. [6] Našli jste několik produktů, jenž se Vám líbí a stále si nemůžete vybrat, který je pro Vás ten pravý? Produkty si můžete kliknutím na příslušnou ikonku [7] přidat do našeho srovnávače a následně je detailně porovnat [8]. Díky našim ikonkám [7] si můžete produkt také vytisknout, odeslat kamarádovi na e-mail, hlídat změnu ceny a dostupnosti, nebo přidat do oblíbených a nakoupit při příští návštěvě našeho internetového obchodu. Některé výrobky nabízíme ve více barvách [9], nebo variantách [10], tak ještě před vložením do košíku prozkoumejte tyto možnosti výběru. Jakmile máte zboží v košíku, můžete ještě pozměnit počty objednávaných produktů [11], nebo zboží z košíku zcela odebrat. Pokud máte slevový kód, je ten pravý čas ho využít [12]. A pak už jen hurá na pokladnu [13]. Na pokladně ještě jednou překontrolujte objednávané zboží a přistupte k objednání. Je potřeba zadat zda chcete zboží doručit domů (do kanceláře) kurýrem, nebo si jej vyzvednete u nás ve Frýdku-Místku [14] a jakým způsobem budete platit [15]. Osobní údaje jako adresa, telefon a e-mailová adresa jsou potřeba k řádnému doručení zboží, případně pro komunikaci a informování o stavu objednávky. Vyplnit je můžete ručně, nebo pokud jste registrováni, stačí se přihlásit [16] a údaje se vyplní samy. Ještě můžete k objednávce zadat poznámku [17] a informovat nás například o tom kdy chcete zboží dodat, nebo třeba že máte zájem o pomoc s výnosem do patra. Nakonec musíte souhlasit s našimi obchodními podmínkami [18] a můžete se nechat automaticky zaregistrovat, čímž získáte slevu na poštovném a balném. Pak už jen objednávku odešlete a my už se o vše postaráme [19]. |